Špičkově vybavené call centrum s profesionálním týmem operátorů je ideálním řešením při využívání telemarketingových služeb. Callcentrum dokáže rychle a efektivně oslovit velké množství stávajících i potenciálních zákazníků, provést průzkum trhu, sjednat schůzky, vytvořit databáze klientů, aktualizovat data, realizovat reklamní kampaně, úspěšně nabídnout produkty a služby. Odborně vyškolení operátoři se zaměřují na vytvoření pozitivních vztahů s novými zákazníky a prohloubení a udržení obchodních vztahů se zákazníky stávajícími.
Vaše role a vztahy se zákazníky:
  • Telefonní proces
  • Plánování a příprava telefonického rozhovoru
  • Proč lidé kupují
  • Získání zájmu volaného a úspěšné navázání hovoru
  • Zapojte to nejlepší
  • Co je ve vašem hlasu
  • Jak uklidnit pocuchané nervy
  • Umění naslouchat
  • Umění správně se ptát
  • Komunikační techniky
  • Jak se naučit číst myšlenky
  • Jak přistupovat k odmítnutí
  • Úskalí komunikace po telefonu
  • Time management kontaktu se zákazníkem
  • Úspěšné zakončení hovorů