Profesionální telefonování se týká každého z nás. Ať už pracujeme jako operátor telemarketingového centra, asistentka, obchodník či manažer – každodenně přicházíme do telefonického kontaktu s našimi zákazníky. To, jakým způsobem telefonicky komunikujeme, přímo ovlivňuje úspěšnost a zisky naší společnosti. Pokud budeme zákazníkovi poskytovat profesionální služby, naučíme se jak jednat s rozčíleným zákazníkem, klást cíleně zaměřené otázky či zdokonalíme-li naši rétoriku v telefonu, budeme úspěšnější.
Telemarketing - Prodej po telefonu
Jedním z důležitých nástrojů podpory prodeje je prodej po telefonu. Dobře připravený, zacílený a ve správném okamžiku provedený telefonický kontakt může v zákazníkovi vzbudit pozornost a v konečné fázi i zvýšit prodej produktů či služeb. Samozřejmě, že velmi záleží na osobnosti volajícího operátora, na jeho zkušenostech, vyjadřovacích schopnostech, umění zaujmout, empatii. Prodej po telefonu je nedílnou součástí péče o klienta, jež ve finální fázi výrazně ovlivňuje rozhodnutí klienta.

Cíl kurzu
Naučit operátory call centra prodávat po telefonu, zajišťovat telemarketing s využitím SPIN techniky a PVU

Kurz je určen
Začínajícím operátorům call center, pro operátory s praxí nabízíme trénink spojený se zpětnou vazbu a koučinkem jejich prodejní komunikace po telefonu

Metodika výuky
Nácvik prodeje po telefonu, modelové situace, teoretické vstupy

Program kurzu
  • Trénink fází prodejního hovoru
  • Customer care po telefonu
  • Nácvik techniky SPIN a prodej přes výhody a užitky
  • Vedení prodejního hovoru při outbound i inbound hovorech


  • Studijní materiály
    Posluchači obdrží speciálně připravené sylaby přednášek.

    Závěr kurzu
    Absolvent obdrží doklad o absolvování kurzu.