Telemarketing - Prodej po telefonu
Jedním z důležitých nástrojů podpory prodeje je prodej po telefonu. Dobře připravený, zacílený a ve správném okamžiku provedený telefonický kontakt může v zákazníkovi vzbudit pozornost a v konečné fázi i zvýšit prodej produktů či služeb. Samozřejmě, že velmi záleží na osobnosti volajícího operátora, na jeho zkušenostech, vyjadřovacích schopnostech, umění zaujmout, empatii. Prodej po telefonu je nedílnou součástí péče o klienta, jež ve finální fázi výrazně ovlivňuje rozhodnutí klienta.
Cíl kurzu
Naučit operátory call centra prodávat po telefonu, zajišťovat telemarketing s využitím SPIN techniky a PVU
Kurz je určen
Začínajícím operátorům call center, pro operátory s praxí nabízíme trénink spojený se zpětnou vazbu a koučinkem jejich prodejní komunikace po telefonu
Metodika výuky
Nácvik prodeje po telefonu, modelové situace, teoretické vstupy
Program kurzu
Trénink fází prodejního hovoru
Customer care po telefonu
Nácvik techniky SPIN a prodej přes výhody a užitky
Vedení prodejního hovoru při outbound i inbound hovorech
Studijní materiály
Posluchači obdrží speciálně připravené sylaby přednášek.
Závěr kurzu
Absolvent obdrží doklad o absolvování kurzu.
|